Kokrhání s... místopředsedou klubu Mariánem Vávrou

07.04.2014 11:09

Netřeba představovat dalšího Kohouta, který si našel čas, aby zodpověděl pár všetečných dotazů. A jelikož byl Marián jedním z těch, kteří nestáli o to, aby pan Fojtík nadále působil v klubu, začal rozhovor zostra. 

1. Byl jsi jedním z odpůrců trenéra Fojtíka, vysvětlíš nám stručně své důvody?

Náš, teď už bývalý, trenér Fojtík byl na začátku autorita vůči téměř celému týmu. I já jsem byl do turnaje s jeho vedením týmu celkem spokojen. Ale nevím z jakého důvodu se po vynikajícím, pro nás vítězném turnaji, jeho chování podstatně změnilo jako by už měl svou úlohu splněnou. Poslední a zároveň dost podstatná tečka přišla v přátelském utkání ve Skalici, kde zbytečně bez jakéhokoliv logického důvodu před celým týmem ponižoval jednoho ze spoluhráčů. Já nejsem typ člověka, který by se nechal lehce rozhodit, ale tohle už se netýkalo jen fotbalu ale i mravů. Tohle mi pro můj názor odvolat pana Fojtíka stačilo.

2. Myslíš, že organizace hry „po svém“ nám svědčí více?

Ano, myslím si, že atmosféra mezi námi je o hodně pozitivnější a uvolněnější. Což je pro fotbal to nejlepší, co může být. Jsem rád, že se toho Jirka chopil tím stylem, jakým to do teď praktikoval. Protože v téhle situaci, kdy vlastně nemáme oficiálního trenéra se Jirka radí s většinou z nás o sestavě. Mě osobně je vcelku jedno, kdo je zrovna trenér. Já dám na každého, kdo fotbalu rozumí a chce pro náš tým jen to nejlepší. Jen tu partu by to chtělo více stmelit. Ale určitě jsem rád, že jsme se začali fotbalem znovu bavit.

3. Odehrál jsi polovinu přípravných utkání, vidíš nějaké zlepšení ve hře? Co říkáš na nové tváře v dresu Kohoutů?

Odehrál jsem nějaká přípravná utkání a ohledně fotbalovosti celého týmu jsem velice spokojený. Každý hráč z celé naší sestavy má co našemu týmu nabídnout. Jen si začít trošku víc důvěřovat, navzájem se začít trošku hecovat a vítězství na nás určitě v blízké době narazí. Nové tváře jsou vlastně téměř stejné jako v podzimní části sezóny, takže se nebojím, že by konkurence na místa v sestavě nebyla velká. Jsme všichni jeden vedle druhého celkem fotbaloví, takže nevěřím tomu, že bysme se ode dna tabulky nemohly do konce sezóny odlepit a ukázat, že v Mackovicích se ten fotbal ještě nezapoměl.

4. Na jaké výsledky si můžou pomýšlet fanoušci v jarní sezóně?

Myslím, že tohle nemá smysl komentovat. Jak už sem jednou zmínil, s takovou sestavou a kvalitou hráčů se výsledky prostě musí dostavit.

5. S jakými osobním cílem vstupuješ do sezóny Ty?

Nejde tak ani o mé osobní cíle, jako o to, že chci, aby se tady u nás fotbal zachoval a taky aby za něco stál. Přiznávám, že jsem tomu moc co se fyzické kondice týká přes zimu nedal, ale myslím, že i tak mám co týmu nabídnout. Kvalita fotbalu je závislá na celkovém rozpoložení a náladě v týmu. A myslím si, že ta je v této chvíli na dobré vlně.

Děkuji za rozhovor a přeji Mariánovi protržení střelecké smůly již v nejbližším utkání proti Čejkovicím.

Zpět