Kokrhání s... Radkem Přikrylem

15.04.2014 11:58

V dalším díle našeho kokrhání přinášíme rozhovor s webmasterem našich internetových stránek a členem vedení našeho oddílu - Radkem Přikrylem. Radek náš oddíl reprezentuje nejen ve fotbale, ale i v běhu a triatlonu.

1. Co míníš o mimohřišťových změnách, které se udály v zimní přestávce? (Tvou odpovědí bych toto téma považoval už za uzavřené.)

V prvé řadě jsem rád, že až na menší nepochopení při hlasování, jsme si tyto změny odhlasovali společně na zimní schůzi. Nezastírám, že jsem měl z odvolání trenéra Fojtíka drobné obavy. Především mi šlo o dodržování jakéhosi řádu, zejména před začátkem utkání. Na druhou stranu chápu, že pokud někdo k někomu cítí antipatie, nemůže daného člověka ani respektovat. Nakonec musím říct, že změna je vidět a zdá se býti pozitivní. Jen bych si přál, ať si každý z nás hrábne do svědomí, jestli by v přístupu nemohl udělat víc.

2. Odehrál si zatím všechna letošní utkání, jak hodnotíš přátelská utkání a mistrák v Dyjakovicích?

První utkání na umělce v Hrušovanech bylo tak trošku ještě „po staru“ – před utkáním jsme sháněli, kdo by s námi hrál, hra byla zmatená a odpovídající byl i výsledek (0:5). Ve Skalici už byla patrná změna, ale srazil nás silný vítr (1:6). Ale v Trstěnicích (1:1) a v Lechovicích (4:2) došlo k obratu. Myslím, že komunikace v kabině i na hřišti přinesla ovoce. Nemalou míru na výsledcích mají i nové tváře – Laďa Pechal, Laďa Surovec a značně pomohl Tomáš Ježek, můj kolega z práce, kterého jsem přemluvil k jarní spolupráci. Nesmím opomenout, že se nám vrátil Jarda Masařík s jehož příchodem ožila i útočná síla.
Jsem rád, že se nám tyhle zlepšené výkony povedlo zopakovat i v prvním mistráku. Akorát jsem měl dojem, že na mužstvo za stavu 3:0 dolehla tíha okamžiku a jakobychom se obávali vítězství. To jsme si ale nakonec náležitě užili.

3. Netajíš se tím, že se ti velmi dobře hrávalo s Honzem Zajícem, myslíš, že by tento bývalý hráč současnému mužstvu pomohl?

Na Jeňu Zajíce vzpomínám jen a jen v dobrém. Když jsem začínal, byl to právě on, s kým jsem hrával na levé straně. A právě on byl pro mě co se přístupu týče vzorem. Doufám, že brzy „dorostu“ do věku, kdy si spolu znovu zahrajeme na turnaji za staré pány.

4. Hraješ na pozici levého obránce, sedí ti tento post, nebo bys raději hrál jinde?

Levá strana mi vyhovuje jako levákovi nejvíc. Jestli je to v záloze nebo na bekovi je mi v podstatě jedno. Pokud se najde ten správný parťák do tandemu, je mi to jedno.

5. Jak se ti zamlouvá styl, který zavedl Jiří Kubíček, že před každým zápasem s tebou, Jarinem a Mariánem mluví o sestavě?

Už jsem to zmínil, že jsem překvapený, jak se nám podařila situace vyřešit. Myslím, že tahle „rada starších“ pracuje v rámci možností a vždy se nám podařilo najít optimální řešení. Samozřejmě je fajn, že máme letos z čeho brát a neřešíme situace jako dříve, kdy nás na fotbal došlo méně než 11. Na druhou stranu pořád tvrdím, že člověk na lajně, který by situaci viděl zvenčí, nadále chybí.

6. Mimo fotbalu se také aktivně věnuješ běhu a triatlonu. Jak často trénuješ? Dodržuješ nějaké speciální návyky?

Aktivně je silné slovo. Před 2 lety jsem začal s triatlonem, vloni více méně objevil větší zalíbení v běhu. Snažím se trénovat 2x-3x týdně, což je dobré i pro fotbal. Triatlon dělám jako překonání sebe sama a mrzí mě, že jsem mu na chuť nepřišel dříve. Jestli to dobře půjde, tak bych chtěl letos tak na tři až čtyři závody a završit to na půlželezňákovi ve Žďáru (1,5km plavání – 90km kolo – 21km běh). Speciální návyky určitě nemám. Během se mi podařilo dát více než 10 kg dolů, další doufám ubydou. Jen se snažím v rámci možností jíst méně a častěji.

7. V mackovském bulváru se proslýchá, že by si se rád zmocnil kapitánské pásky, je to pravda? :-)

Jsem překvapený, že si mackovský bulvár povídá o něčem jiném než mých oslavách po remíze v Trstěnicích. Kapitánská pánská nebude to, po čem bych prahnul. Jestli je nějaké přání, které v sobě tajně nosím, tak bych rád na jaře za Kohouty vstřelil gól.

8. Jaké máš osobní fotbalové cíle?

V mých letech už žádné osobní cíle nemám. Jsem rád, že jsem dostal před třemi léty možnost za Kohouty hrát, takže vše podřizuju úspěchu týmu. Přáním zůstává zahrát si na jaře pěkný fotbal a vytáhnout Kohouty ze dna tabulky!

Zpět